Tarikh | : 14 Julai 2024 |
Masa | : 09:00 Pagi - 12:00 Tengahari |
Lokasi | : NADI Kg Kuala Hilir Oya |
Peserta | : 10 Peserta |
Tujuan:
- Mendedahkan peserta tentang platform e-pembelajaran yang interaktif dan latihan bantuan belajar.
- Permainan pendidikan sebagai alat penilaian untuk mengukur pemahaman pelajar terhadap konsep-konsep tertentu dan pencapaian mereka dalam pembelajaran.
- Permainan atas talian boleh membantu meningkatkan literasi digital pelajar dengan mengajar mereka menggunakan pelbagai alat digital dan platform.
- Memupuk minat pelajar untuk mengulangkaji pelajaran
- Menyampaikan pemahaman yang mendalam mengenai pentingnya kesedaran dalam menggunakan internet secara beretika dan efektif
Aktiviti:
- Permainan Pendidikan Matematik & Bahasa English
- Kahoot: Bahasa Melayu & Klik Dengan Bijak
- Word Search
**************************************************************************************************************